Welkom bij Tour-Challenge!

Aantal ploegen : 644, Managers online : 0

Forum - Teampagina van de Tuinkabouters

Categorieën > Overig > Teampagina van de Tuinkabouters
Pagina 1 van 13 : 123456>>>
16/04/2012, 19:53
#1

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Na lang wikken en wegen gaat Team Tuinkabouter dan toch nog over op een Teampagina. Een soap was toch niet voor tuinkabouters weggelegd, maar informatie geven kunnen tuinkabouters wel. Tuinkabouters leven toch wel in een andere wereld dan de meeste andere managers.

Vandaar dat we eens iets totaal anders deden. Halverwege het afgelopen seizoen werden de toppers Ot en Miklas te koop gezet. Veel managers noemden dat een domme actie. Het hoofd der Tuinkabouters heeft er nog geen moment spijt van gehad. Ot en Miklas waren namelijk geen tuinkabouters, de 1 wou domineren terwijl wij tuinkabouters helemaal niet willen domineren. Tuinkabouters zijn een team. Geen idioten op een stokkie. Daarnaast was er ook nog n die geen tuinkabouter is, maar een eend. Die hoort ook niet in Tuinkabouterland, dus hebben we die netjes vaarwel gezegd voor de hoofdprijs.

Daarnaast hebben we voor dat geld enkele bijna bejaarde tuinkabouters ingekocht. Dezen gaan komend seizoen voor de zege zorgen in reeks 4.1. Dus let op: Tuinkabouters komen eraan! De jonge tuinkabouters moeten nog veel leren, maar tuinkabouter Tijl weet in ieder geval dat hij over 2 seizoenen mag gaan rijden. Ligt eraan of de oude tuinkabouters nog langer doorgaan. Dat weet TT (tuinkabouter Tijl) nog niet.

Men gaat Team Tuinkabouter zien groeien en bloeien. Want Tuinkabouters horen op het hoogste niveau. Dat weet iedereen. :)

16/04/2012, 20:43
#2

shadowX offline

Posts: 1179
Reeks: 6.4

Ik denk dat jij inderdaad een of twee niveaus omhoog moet kunnen rijden. Maar ik denk dat je succesvol moet gaan verjongen. Over drie jaar zijn al jouw toppers weg:(

16/04/2012, 20:54
#3

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Het is een risico wat je neemt. Hoewel ik wel wat contacten erop na houdt. Je bent een manager of je bent het niet ;) Over 2 seizoenen in de tweede klasse zien te handhaven. Dan verder bouwen op de jeugd uit het jeugdcentrum. Het zal krap worden. Maar het gaat wel lukken, let op mijn woorden! :)

16/04/2012, 21:13
#4

shadowX offline

Posts: 1179
Reeks: 6.4

Een manager die aan de toekomst denkt:P Een toekomstplan is al klaar. Maar wees gereed voor tegenslagen.

16/04/2012, 21:18
#5

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Ik weet het, maar een topmanager kan daarop reageren. Nu maar het plan verder uitdenken. Via deze teampagina houd ik iedereen op de hoogte :)

17/04/2012, 17:13
#6

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Nieuws uit het kamp der Tuinkabouters. De leiding heeft bekend gemaakt dat volgend seizoen niet gestreden wordt voor de jongerentrui, maar dat er enkel 30-plussers mee zullen doen aan de Tour de France. Diverse doelen worden wel gesteld. De groene trui, de bolletjestrui en de gele trui zullen het doel zijn. 'Misschien is de gele trui wel niet haalbaar, maar we zullen er wel ons best voor gaan doen, de groene en bolletjestrui willen we zowiezo behalen aangezien we onze sponsor te vriend willen houden.' De sponsor was na vorig seizoen niet meer te spreken. Wel heeft hij te kennen gegeven dat de Tuinkabouters nog n seizoen de kans krijgen om zich te bewijzen. 'Ik wil geen slechte naam maken', aldus de woordvoerder van de sponsor.

18/04/2012, 20:40
#7

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Er is een bod gekomen op de renner Benjamin Collin. Hiermee is te kennen gegeven dat hij Team Tuinkabouter gaat verlaten. Nog steeds kunnen mensen zich melden voor deze fantastische voorjaarsrenner die ook in de tour zeer goed uit de voeten kan

Onbekende renner ()

Spurten: Optrekken:
Conditie: Tijdrijden:
Klimmen: Kracht:
Dalen: Behendigheid:

18/04/2012, 20:43
#8

Onbekend team offline

Posts: 239
Reeks: -INF.1

ik vind te oud.ik heb al een toprenner die toch minstens 2 of 3 seizoenen meekan

06/05/2012, 17:19
#9

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Na 3 wedstrijden weet Team Tuinkabouter toch mooi de koppositie te pakken in reeks 4.1. 3 top-10 plaatsen waarvan 1 overwinning voor Ben Bayen! :)

13/05/2012, 18:31
#10

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Vandaag weer een overwinning voor Ben waardoor de koppositie wordt vastgehouden! Het voorjaar is voor Team Tuinkabouter geslaagd.

24/03/2013, 17:06
#11

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Na een aantal maanden ertussenuit geweest te zijn, toch maar weer terug gekomen. Redelijk goede zaken gedaan vandaag. 8 in de top 10 waarvan 1 overwinning. Doel? Promotie, hoewel dat zonder klassement lastig wordt.

24/03/2013, 18:03
#12

vercauteren offline

Posts: 5
Reeks: 6.27

Ik vind het niet logisch dat je deelneemt aan de Tour terwijl deze al bezig is. Je hebt geen tijdrit gereden en de eerste ritten ook niet zodat je met volle engine de hoofdprijzen wegkaapt van andere teams die de Tour rijden vanaf de proloog.

24/03/2013, 18:37
#13

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Ik maak enkel gebruik van de feature dat je eenmalig je team kan wijzigen in de tour. Dat is mijn goed recht. Evenals het jouw goed recht is om mijn tourrenners te kopen, om zo je kansen op hoofdprijzen te vergroten. Degene met de beste tactiek en de beste renners wint. Maar je mag mijn team zo wegkopen, zo sportief ben ik ook wel...

24/03/2013, 19:27
#14

Mathspurt offline

Posts: 3099
Reeks: 6.2

Die is echt grappig.

24/03/2013, 21:43
#15

vercauteren offline

Posts: 5
Reeks: 6.27

Je team veranderen tijdens een ronde zou niet mogen. Kan tijdens de Tour De France toch ook niet.

24/03/2013, 23:00
#16

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Ik heb al een bod ontvangen. Mijn doel is dus deels bereikt. Je moet trouwens wel een beetje bedenken dat voor stoppers een laagdrempelige manier moet zijn om terug te komen. Anders loopt dit spel echt leeg op een gegeven moment, wat natuurlijk niet de bedoeling kan zijn. Als je dan na een week weer kan spelen is dat fantastisch. Jij zou ook willen dat je na een week weer kon spelen, mocht je gestopt zijn. Heb je trouwens nog interesse in meer renners? Met alleen Hilbert Andries kom je er niet. Tijl Verkouteren wint namelijk nog wel van hem :D

31/03/2013, 14:08
#17

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

De ziekenboeg vandaag gaat druk worden, is de dokter bang. 'Tijl, Kris, Taylor en Nikolai zien er oververmoeid uit', aldus de dokter. Hebben ze dan toch teveel gegeven tijdens de vorige klimrit?

31/03/2013, 15:47
#18

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

De rit was zwaar, maar de winst is binnen! Ploegentijdrit doet het nog steeds goed bij Team Tuinkabouter.

Tevens feliciteert de directie ook Miklas Saevel (WC1D) met zijn gele trui die hij gepakt heeft vandaag. Het is niet voor niets een renner uit de jeugd van Team Tuinkabouter. Tuinkabouters laten hun sporen na in TC...

31/03/2013, 17:28
#19

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

Zojuist is bekend geworden dat Tijl Verkouteren een nieuw plekje gaat krijgen, en wel bij WC1D, waar ook Miklas Saevel naartoe is gegaan. Ook hij komt uit eigen opleiding. Hoewel alles nog niet definitief is en de directie nog openstaat voor meer cash is het toch een opsteker.

Tijl Verkouteren (67)

Spurten: Optrekken:
Conditie: Tijdrijden:
Klimmen: Kracht:
Dalen: Behendigheid:

Als een ploeg nog interesse in hem heeft moet hij/zij snel handelen. Dan kan er misschien nog een mooie deal ontstaan en gaat hij niet naar de 'grote' WC1D :D

31/03/2013, 17:37
#20

Tuinkabouter offline

Posts: 881
Reeks: 6.11

En ook Pax Potvlieg gaat weg! Nog tot morgenmiddag kan er geboden worden. Daarna gaat hij naar de hoogste bieder. Nog jong en voor nog geen 5x waarde!

Pax Potvlieg (66)

Spurten: Optrekken:
Conditie: Tijdrijden:
Klimmen: Kracht:
Dalen: Behendigheid:

Pagina 1 van 13 : 123456>>>