Welkom bij Tour-Challenge!

Aantal ploegen : 622, Managers online : 0

Forum - Van spel tot...

Categorieën > Overig > Van spel tot...
Pagina 1 van 1 : 1
24/11/2012, 06:00
#1

bukake offline

Posts: 92
Reeks: 6.14

21-jarige uitblinker in Football Manager wordt trainer van ploeg in Europa League

Vugar Huseynzade is op basis van zijn kwaliteiten in het computerspel 'Football Manager' aangesteld als nieuwe trainer van FC Baku, een club uit Azerbeidzjan die dit jaar nog in de voorrondes van de Europa League uitkwam en waar ex-Charleroi-speler Ibrahim Kargbo goed geld verdient.
Het nieuws dateert al van een tweetal weken geleden, maar sijpelt nu pas door naar onze contreien. Vugar Huseynzade is op basis van zijn kwaliteiten in het computerspel Football Manager aangesteld als nieuwe trainer van FC Baku, een club uit Azerbeidzjan die dit jaar nog in de voorrondes van de Europa League uitkwam en waar ex-Charleroi-speler Ibrahim Kargbo goed geld verdient. Op de koop toe is de kersverse Azerische trainer nog maar 21 n stak hij sollicitant Jean-Pierre Papin de loef af. Op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.

In februari trad Huseynzade als adviseur al toe tot de trainerstaf van Baku. Toen trainer Bojidar Bandovic twee weken geleden echter op de keien werd gezet, besloot het bestuur om Huseynzade een kans te geven - Papin zal het graag vernomen hebben. De gamer is ervan overtuigd dat hij Baku terug op de kaart kan zetten. "Hier droom ik al lang van." De club staat na 11 speeldagen momenteel tiende en op twee na laatste in de nationale competitie. Drie jaar geleden haalden ze nog de derde voorronde van de Champions League, dit seizoen sneuvelden ze in de eerste voorronde van de Europa League.

24/11/2012, 08:37
#2

Racingsis offline

Posts: 1219
Reeks: 6.27

Wanneer een Tour Challenge ploegleider een RL wielerploeg zou gaan leiden, heeft hij of zij 1 ijzersterk extra voordeel, namelijk een brandschoon dopingverleden!

24/11/2012, 09:21
#3

Mathspurt offline

Posts: 3099
Reeks: 6.2

Ik vrees anders dat de RL-renners heeeel snel terug aan de doping zullen zitten als ze tactische plannen van de meeste managers moeten uitvoeren: elke dag (vlak of berg) met z'n allen vanaf het begin van de wedstrijd in de aanval, en zo proberen de leiderstrui te nemen...

24/11/2012, 09:55
#4

Racingsis offline

Posts: 1219
Reeks: 6.27

Een goede ploegleider past zijn tactiek aan aan zijn rennersmateriaal en niet andersom.

24/11/2012, 10:05
#5

Mathspurt offline

Posts: 3099
Reeks: 6.2

Ik vrees dat de meeste managers hier naar de anderen kijken, en pas daarna naar hun eigen renners...

24/11/2012, 12:58
#6

lexboy3 offline

Posts: 576
Reeks: 6.20

fm 2013 :)

24/11/2012, 17:14
#7

bukake offline

Posts: 92
Reeks: 6.14

Tot en met niveau 4 lukte aanvallen nog goed bij mij in vlakke ritten, vanaf 3 ben ik met mijn neus deftig op de feiten gedrukt en moet je je aanval technieken toch wat beter weten te kiezen :)

Alhoewel dat het in 3.3 er toch heel anders aan toe gaat dan de andere derdes...en niet enkel dit seizoen...

25/11/2012, 18:30
#8

Onbekend team offline

Posts: 269
Reeks: -INF.1

bukake, in de bergen mag je zoveel aanvallen als je wil.

In vlakke ritten zul je geluk moeten hebben in de massasprint.

26/11/2012, 20:34
#9

bukake offline

Posts: 92
Reeks: 6.14

Je hebt de beste ploeg en hebt geen knechten nodig om het peloton samen te houden, want je gaat mee in de aanval en gaat ook volle bak voor de sprint...
Een reden te meer om op het juiste moment eens toe te slaan :p

26/11/2012, 21:00
#10

Mathspurt offline

Posts: 3099
Reeks: 6.2

Met die tactiek gaan ze je toch niet voor echt wielerteam vragen hoor...

27/11/2012, 07:19
#11

bukake offline

Posts: 92
Reeks: 6.14

Als ik de wedstrijd verslagen zo eens doorlees doen Skanks toch hun best om het peloton bijeen te houden. Wat kan ik volgens jou dan wel beter doen om toch 1 of 2 top 10 te halen?
Ik heb nog niet aangevallen op het vlakke dit seizoen en gelukkig want er is nog geen 1 gelukt...

27/11/2012, 09:59
#12

Mathspurt offline

Posts: 3099
Reeks: 6.2

Ik had het eigenlijk op de manager die z'n sprinters de hele dag laat aanvallen.

Als je een sprint wil forceren, dan bundel je best je krachten: spreek met enkele managers af om een klein aantal knechten het peleton te laten samenhouden, zodat iedereen genoeg renners over heeft voor een trein. Er zullen altijd managers zijn die op 2 paarden wedden (aanvallen en toch een treintje achter de hand houden voor een eventuele sprint), maar doorgaans verliezen zij meer renners (die aanvallen) dan de anderen aan hun knechten.

Pagina 1 van 1 : 1