Welkom bij Tour-Challenge!

Aantal ploegen : 622, Managers online : 0

Forum - Team sky is the limit

Categorieën > Teamaangelegenheden > Team sky is the limit
Pagina 2 van 2 : <12
22/07/2013, 09:57
#21

crombates offline

Posts: 195
Reeks: 6.7

Volgende renners staan te koop:

Fred Mareling (64)

Spurten: Optrekken:
Conditie: Tijdrijden:
Klimmen: Kracht:
Dalen: Behendigheid:

Arno Schellingerhout (61)

Spurten: Optrekken:
Conditie: Tijdrijden:
Klimmen: Kracht:
Dalen: Behendigheid:


Vooral Schellingerhout is een koopje!

06/08/2013, 09:56
#22

crombates offline

Posts: 195
Reeks: 6.7

Nog maar eens een jonge sprinter die andere oorden opzoekt. Beginprijs is 750 000, dus best betaalbaar voor een renner met 10 wieltjes op spurten!

Ilja Eriksdtr (64)

Spurten: Optrekken:
Conditie: Tijdrijden:
Klimmen: Kracht:
Dalen: Behendigheid:

21/11/2013, 12:47
#23

crombates offline

Posts: 195
Reeks: 6.7

Dat degradatie onontkoombaar is, was ons al heel lang duidelijk, maar dat heeft onze lange termijnvisie geenszins beïnvloedt. Onze renners uit de eigen jeugd beginnen stilaan op een leeftijd te komen dat ze klaar zijn om uit te komen in de echte competitie en de versterking die we de vorige seizoenen aankochten zou nog niet versleten mogen zijn. Onze ambitie voor volgend seizoen is dan ook opnieuw promotie naar 3e klasse afdwingen. Zonder de onoplettendheid van onze manager speelden we mogelijk dit seizoen al mee voor de promotie naar 2e, dus onze ploeg zou sterk genoeg moeten zijn om een niveau lager voluit voor de eindoverwinning te gaan!

22/11/2013, 09:06
#24

Canard-i offline

Posts: 925
Reeks: 2.1

veel succes!

28/11/2013, 07:46
#25

crombates offline

Posts: 195
Reeks: 6.7

Met de nieuwe generatie jongeren erbij ziet Timothy Casemier zijn kansen op een hulptrainer opgaan in rook en hij zoekt dan ook een andere ploeg. Absolute topper voor al wie nog wel een hulptrainer op overschot heeft:

Onbekende renner ()

Spurten: Optrekken:
Conditie: Tijdrijden:
Klimmen: Kracht:
Dalen: Behendigheid:

23/12/2013, 16:57
#26

crombates offline

Posts: 195
Reeks: 6.7

Met een weekje vertraging ook hier ons laatste PR-bericht:
Met nog maar 1 wedstrijd in het voorjaar te gaan begint de Tourstress stilaan toe te nemen binnen Team Sky is the Limit. Ervaren rot Miles Emaus kijkt er alvast met vertrouwen naar uit: "Na een seizoen verplichte rust vanwege de administratieve problemen in de Giro snak ik terug naar de competitie. Ik heb me erg goed kunnen voorbereiden en zelfs op mijn 35e zijn zowel mijn tijdritskills als mijn conditie er nog lichtjes op vooruit gegaan. Het is misschien wel mijn laatste seizoen, maar ik ben nog nooit zo gemotiveerd geweest! Onze ploeg is ook in de breedte nog sterker dan de vorige seizoenen, zo verwacht ik Gerrit Versprille dit jaar voor het jongerenklassement. Meesterknechten in de bergen worden Stefano Adamsz en Bruno Schellaars. Hopelijk blijft onze manager het deze keer allemaal wat beter opvolgen en vertrekt hij niet zoals vorig seizoen op reis tijdens de eerste week van de ronde. Onze hoofdsponsor, Reisbureau Aalman, mag al dat reizen dan wel stimuleren, het enige wat mij interesseert is koersen!"

31/12/2013, 08:50
#27

crombates offline

Posts: 195
Reeks: 6.7

Goede start! Na de eerste tijdrit van de Tour staat er al meteen een van onze renners te pronken in de gele trui. Jongeling Gerrit Versprille reed de tegenstand in de vernieling en leidt nu met 12 seconden voorsprong op Floris Baghuis van Swissbike. We spraken Gerrit na de wedstrijd op zijn hotelkamer: "Ik ben natuurlijk erg blij met mijn overwinning, zeker omdat het mijn eerste overwinning is bij de profs. Dan al meteen de gele trui mogen aantrekken is een heel mooie kriek op de taart! Bij de tussentijd hoorde ik al dat ik 2 seconden voorsprong had op die renner van Swissbike. Mijn beste stuk moest er dan nog aankomen en in de licht hellende slotkilometers kon ik mijn voorsprong nog uitbouwen! Ik denk niet dat ik deze mooie trui kan houden tot in Parijs, daarvoor ben ik nog niet genoeg klimmer, maar ik zal ze natuurlijk wel zolang mogelijk proberen te houden. De grootste concurrentie komt misschien wel uit mijn eigen ploeg met Emaus en Adamsz die het ook uitstekend deden..." Ook generatiegenoot van Gerrit, Mathy Bronsema deed het uitstekend, hij eindigde op een 3e plaats. Hij liet kort volgende reactie optekenen: "Ik heb geen klassementsambities en ben dan ook voluit gegaan in deze korte tijdrit. Tot mijn eigen verbazing sta ik mee op het podium, maar in het verdere verloop van deze ronde sta ik helemaal ten dienste van het team."

Pagina 2 van 2 : <12