Welkom bij Tour-Challenge!

Aantal ploegen : 512, Managers online : 1

Forum - Reeks 4.1 een klasse apart

Categorieën > Overig > Reeks 4.1 een klasse apart
Pagina 2 van 2 : <12
12/06/2012, 11:16

Mathspurt offline

Reeks: 6.2

Ilma is een van de teams die ik in gedachten had. Of het dit seizoen al lukt weet ik niet, maar hij komt zeker terug.
Op dit ogenblik steekt conditie er nog een beetje uit ten opzichte van andere skills, maar dat komt zeker goed.

Sapo is voor mij overigens het eerste team dat niet van in het begin bovenaan stond en dat er een 'vaste' plaats heeft kunnen verwerven. Net daarom zie ik hem er liever niet als eerste uitvallen.

12/06/2012, 20:21

Johnny Q. Kuch offline

Reeks: 5.8

Ik zou reek 2.1 niet minderwaardig noemen aan 2.2. Het is wel zo dat alle ploegen daar de voorbije seizoenen blind aanvielen. Dat kwam een beetje door een gebrek aan echte sprintersploegen en een beetje door de schrik tov een topploeg. Ze hadden vaak een ploeg in de reeks die tussen 1ste en 2de reeks zweefde.

Als ze in hun geheel iets minder waren, hebben ze nu toch een inhaalbeweging gemaakt. Hopelijk kunnen ze het zo houden. Ik zou de voorbije seizoenen ook niet graag in 2.1 gereden hebben en kan daarom begrijpen dat Lexboy3 blij is daar weg te zijn.

Over het verschil tussen reeks 1 en 2: Er zitten nu meer ploegen in reeks 2 die zouden kunnen overleven in 1ste, zoals nu RC Ilma bewijst. Maar daarvoor moeten we het onderste uit de kan halen. Er zullen daarbij niet veel ploegen zijn die zoals de vaste waarden in 1ste dit seizoen vlotjes +5 miljoen voor een renner kunnen neertellen, meerdere malen zelfs.

12/06/2012, 20:39

Mathspurt offline

Reeks: 6.2

Geloof me vrij: doordat er in eerste enorm geboden wordt op renners, wordt het verschil financieel een stuk kleiner.

Op een bepaald ogenblik was ik het rijkste team doordat ik een lichting renners had kunnen verkopen na meerdere seizoenen training. Dat geld ben ik nu grotendeels kwijt. Anderen wachten nog met hun geld uitgeven, maar n zekerheid is er: zolang er meer dan n rijk team is, zal elke interessante renner heeeel veel kosten, en is er weer eentje minder rijk. Opnieuw sparen lukt zeker, en dat ga ik ook doen, maar net door de grotere concurrentie wordt talent duurder verkocht, wat de winstmarge verkleint, en wees maar zeker, ik denk niet dat ik nog ooit aan 20 miljoen zal geraken.

De enige hoop om nog eens flink te verkopen is dat het spel ook in het Engels uitkomt, waardoor de vraag weer zwaar zou stijgen. alleen zouden daar nu veel meer teams iets aan kunnen verdienen, en daarmee wordt de top breder.

12/06/2012, 21:55

Johnny Q. Kuch offline

Reeks: 5.8

Dat kan ik alleen maar beamen.

Ik heb zelf getwijfeld om 1 van mijn topsprinters te verkopen om zo de financile kloof te verkleinen. Maar wou uiteindelijk de sportieve kloof niet vergroten. Ik hoop over een paar seizoenen op een andere manier financieel mij te verbeteren.

12/06/2012, 22:47

carlaa offline

Reeks: 2.1

nog 800000 verwijderd van 20 miljoen. Maar ik verkoop nog wat jongeren momenteel.

Pagina 2 van 2 : <12